loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
49.06 Marketing i ekonomia MT Biznes
-18%

Przyczepne historie.
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
49,06 zł
59,90 zł
Cena regularna: 59,90 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 44,38 zł (+11%)
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?

Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy.
Jak to zrobić?

Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy:
  • Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan?
Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych.
  • Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje?
Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta.
  • Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać?
Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych.
  • Cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz?
Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS.
  • Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców?
Sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecać pobocza.
  • Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee?
Sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej marki.

Szczegóły

Tytuł
Przyczepne historie.
Podtytuł
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
320
Format
14.1 x 21.8 cm
ISBN
9788380879317
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380879317
Data premiery
2020-09-16

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
49,06 zł
59,90 zł
Cena regularna: 59,90 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 44,38 zł (+11%)
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Przyczepne historie. - Chip Heath, Dan Heath
Przyczepne historie.
Chip Heath, Dan Heath
49,06 zł
59,90 zł
Przejdź do koszyka
49,06 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO