loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
48.28 Marketing i ekonomia MT Biznes
-19%

Przyczepne historie.
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
48,28 zł
59,90 zł
Oszczędzasz 11,62 zł (19% Rabatu)
Wysyłka dzisiaj
Opis

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?

Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy.
Jak to zrobić?

Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy:
  • Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan?
Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych.
  • Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje?
Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta.
  • Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać?
Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych.
  • Cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz?
Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS.
  • Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców?
Sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecać pobocza.
  • Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee?
Sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej marki.

Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć opowieści z góry zaprojektowane, by przetrwać w umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.

Niniejsze NOWE WYDANIE zostało wzbogacone o:
  • Rady dla menedżerów: Jak wpleść strategię w codzienne rozmowy zespołu?
Dowiedz się, jak unikać trzech barier, które blokują komunikację w biznesie.
  • Rady dla nauczycieli: Jak sprawić, aby uczniowie zapamiętywali materiał?
Poznaj najskuteczniejsze metody nauczycieli światowego formatu.
  • Rady dla każdego: Czy można sprawić, aby chwytliwy przekaz jednak został zapomniany?
Odpowiedzi należy szukać w badaniach dotyczących walki z nieprawdziwymi pogłoskami, jakie rozprzestrzeniały się
w czasie II wojny światowej.

RECENZJE

Dziko zazdroszczę każdemu, kto jeszcze nie przeczytał tej książki. Bo czeka go świetna przygoda. Pozna naukowo zweryfikowane schematy, które sprawiają, że historie czepiają się nas i odpuszczają. Dobre i złe. Prawdziwe i nieprawdziwe. Bracia Heathowie zabiorą cię w podróż, z której wrócisz z walizką użytecznych narzędzi. Przydadzą się do tworzenia własnych przylepnych komunikatów – obojętnie czy jesteś nauczycielem, któremu zależy, by wiedza przylgnęła do mózgu odbiorcy, marketingowcem, który chce, żeby historia powstania produktu została z klientem do grobu, czy liderem, który chce motywować i inspirować.
- Piotr Bucki, badacz komunikacji, trener edukator, autor książek Viral, Prezentacje. Po prostu! i Porozmawiajmy
o komunikacji

Dlaczego niektóre pomysły, idee, rozwiązania zostają z nami na długo, jakby przyklejały się do naszego mózgu, a inne wlatują jednym uchem, a wylatują drugim? Fenomenowi „naturalnie przyczepnych” koncepcji i historii – od miejskich legend, przez utwory literackie, po kampanie reklamowe – przyglądają się w swojej książce Chip Heath i Dan Heath. I trzeba im przyznać, że robią to fenomenalnie.
- Maja Gojtowska, ekspertka od komunikacji i budowy wizerunku, autorka bloga www.gojtowska.com

Z tej książki nie warto robić notatek – każda strona puchnie od wiedzy i warto do niej wielokrotnie wracać. To jedna z tych pozycji, które zawsze leżą na moim biurku i nigdy go nie opuszczą. Jeżeli chcesz nauczyć się konstruować komunikaty, które zapadają w pamięć i poruszają serca – musisz ją przeczytać. Na palcach jednej ręki mogę policzyć poradniki,
z których wyciągnąłem równie wiele informacji.
- Artur Jabłoński, konsultant, szkoleniowiec, właściciel agencji marketingowej digitalk.pl

Prowokująca. Zabawna. Otwiera oczy na zupełnie nową komunikację. Dzięki niej poznasz tajemnice sukcesu pomysłów.
- Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski.com

Każdy, kto choćby ociera się o produkcję treści, szkodzi sobie, nie znając tej książki. Chcesz, by zarząd docenił twoją strategię sprzedażową, by rynek mówił o twoim produkcie oraz by pracownicy słuchali twoich poleceń? Bracia Heathowie rozgryźli te problemy i spisali rozwiązania. Teraz wystarczy, że się ich nauczysz.
- Kamil Kozieł, specjalista wystąpień publicznych
 
Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, prowadzi zajęcia na temat strategii i teorii organizacji. Pomógł ponad 450 start-upom w tworzeniu lepszych strategii i przekazu.

Dan Heath jest starszym wykładowcą w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiębiorców działających na rzecz dobra publicznego.

Bracia Heathowie są autorami trzech bestsellerów z listy „New York Timesa”: Przyczepne historie, Pstryk! oraz Decyduj.
Ich książki sprzedały się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na 33 języki, między innymi na tajski, arabski i litewski.

Czytaj więcej
Szczegóły
Tytuł
Przyczepne historie.
Podtytuł
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
320
Format
14.1 x 21.8 cm
ISBN
9788380879317
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380879317
Recenzje
Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Recenzja niezgodna z regulaminem nie będzie zatwierdzona
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
48,28 zł
59,90 zł
Oszczędzasz 11,62 zł (19% Rabatu)
Wysyłka dzisiaj
Inne propozycje autorów - Chip Heath, Dan Heath
Podobne z kategorii - Marketing i ekonomia
Przewodnik dla nowych pracowników w Wielkiej Brytanii
-23%
Przewodnik dla nowych pracowników w Wielkiej Brytanii
4.07 Marketing i ekonomia Fraccal Publishing
4,07 zł
5,30 zł
30 minut dla efektywnego osobistego marketingu
-24%
30 minut dla efektywnego osobistego marketingu
12.89 Marketing i ekonomia Kos
12,89 zł
17,01 zł
Mów i zwyciężaj.
-19%
Mów i zwyciężaj. - Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji
32.16 Marketing i ekonomia MT Biznes
32,16 zł
39,90 zł
Podstawy finansów
-7%
Podstawy finansów
59.81 Marketing i ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWM
59,81 zł
64,00 zł
Wystąpienia perswazyjne.
-19%
Promocja
Wystąpienia perswazyjne. - Biznes, media, polityka
32.16 Marketing i ekonomia Poltext
32,16 zł
39,90 zł
Wojna o pieniądz 2
-30%
Wojna o pieniądz 2 - Świat władzy pieniądza
35.74 Marketing i ekonomia Wektory
35,74 zł
51,00 zł
E-biznes.
E-biznes. - 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW
25.63 Marketing i ekonomia NAKOM
25,63 zł
Jak z bankruta stać się milionerem
-34%
Jak z bankruta stać się milionerem
16.08 Marketing i ekonomia Studio Astropsychologii
16,08 zł
24,20 zł
Media alternatywne i zaangażowanie społeczne
-7%
Media alternatywne i zaangażowanie społeczne
59.81 Marketing i ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWM
59,81 zł
64,00 zł
Metody modelowania populacji
-7%
Metody modelowania populacji
78.49 Marketing i ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWM
78,49 zł
84,00 zł
Dodałeś produkt do koszyka
Przyczepne historie.
Przyczepne historie.
Chip Heath, Dan Heath
48,28 zł
59,90 zł
Przejdź do koszyka
48,28 zł
59,90 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Unii Lubelskiej 1
61-249 Poznań czytam@czytam.pl
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO
Informujemy, iż do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji reklam i przedstawianych ofert oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego sklepu, aby zapewnić przyjemne wrażenia podczas przeglądania naszego serwis korzystamy z plików cookies. Korzystanie ze strony czytam.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zapisywane na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Polityka prywatności. Rozumiem