Zapłać za 30 dni
Opis
TO NIE JEST ZWYCZAJNE MEMO!
Oprócz tradycyjnej gry otrzymujecie zestaw ćwiczeń logopedycznych, tak ważnych dla poprawnej wymowy głosek – do tego w formie fantastycznej zabawy! Na obrazkach zobaczycie Pucia i członków jego rodziny wykonujących różne ciekawe czynności. Zachęcają one do ćwiczeń sprawności języka w zabawny sposób nawiązujących do tego, co widzimy na ilustracjach.
W pudełku znajdziecie dokładne instrukcje, jak wykonać każde zadanie, nie przestając ani na chwilę świetnie się przy tym bawić.
Dr n. hum. Marta Galewska-Kustra – mama, logopedka i pedagożka dziecięca, pedagożka twórczości, pisarka. Zajmuje się rozwijaniem kreatywności oraz terapią opóźnionego rozwoju mowy i wad artykulacyjnych u dzieci. Wieloletnia pracowniczka naukowa Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Autorka bestsellerowej serii książek wspierających rozwój mowy dziecka „,Uczę się mówić, wymawiać, opowiadać“,. Każdą wolną chwilę poświęca na spisywanie nowych przygód, które dyktują jej mucha Fefe i Pucio.
Joanna Kłos ukończyła grafikę na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, dyplom obroniła w Pracowni Projektowania Plakatu. Przez kilkanaście lat pracowała jako graficzka, by wreszcie zostawić „,pracę na etacie“, i zająć się ilustracją. Wspólnie z siostrą prowadzi pracownię lalek Kalikayo. Uwielbia czekoladę z pomarańczą i piesze wyprawy ze swoimi psami.
Recenzje
„Pucio Logopedyczne Memo Języczkowe” to gra dla dzieci od 3 roku życia. Na poszczególnych okrągłym elemencie znajdują się postacie z książki o Puciu i jego rodzince. Do gry dołączona jest instrukcja, która szczegółowo i w sposób zabawny pokazuje jak z dzieckiem ćwiczyć język. Wszystkie przedstawione w niej ćwiczenia służą usprawnieniu pionizacji języka, czyli wykonywani ruchów języka ku górze. Na kolejnych stronach tej niewielkiej instrukcji znajdziemy podpowiedzi jak nawiązać do sytuacji na obrazku i jak wykonać każde ćwiczenie. Rozkładamy kafelki obrazkami do dołu i na zmianę szukamy dwóch identycznych obrazków. Każdy gracz odkrywa w jednym ruchu dwa elementy, a następnie wykonuje związanie z nim ćwiczenie. Jeśli odnajdzie parę po wykonaniu ćwiczenia, odkłada ją na bok. A jeśli nie, to stara się zapamiętać położę kafelków, a rundę rozpoczyna kolejny gracz. Gra trwa do momentu wyczerpania kafelków. Wygrywa ten, kto zdobędzie więcej kafelków. A jakie między innymi zadania ma wykonać dziecko? Język dziecka zamieni się w wałek malarski i będzie malował podniebienie, będzie udawał taternika lub dentystę. Dzieci zamienią się kotka, który po zjedzeniu czegoś pysznego oblizuje się. To tylko niektóre ciekawe ćwiczenia, które dzieci wraz z Puciem bardzo chętnie wykonują.