43.55
Książki
Dr Lex
43,55 zł
Cena regularna: 66,00 zł
(-34%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 39,41 zł
(+11%)
Wysyłka: poniedziałek 06.05.2024
Zapłać za 30 dni
Opis
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
Szczegóły
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
258
Format
15.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788361448174
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788361448174
Data premiery
2011-06-16
Dodałeś produkt do koszyka
Reklama Teoria projektu
43,55 zł
Recenzje