46.13
Książki
Adam Marszałek
-18%
Religijnosć nowych mediów
46,13 zł
Cena regularna: 56,00 zł
(-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 35,74 zł
(+29%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Religijność nowych mediów jest już szóstym tomem serii Audiowizualne Aspekty Kultury w Ponowoczesności realizowanej w ramach projektu badawczego Zakładu Teorii Literatury Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Tym razem autorzy skupiają się na religijnym, mitycznym, rytualnym, a nawet teologicznym wymiarze działania nowych mediów. Podobnie jak każda religia, także i technologia, wyrażana w szczególny sposób przez nowe media, odnosi się do możliwości przekraczania i zachowania przez człowieka własnej natury. Współczesna technologia staje się manifestacją transcendencji w świecie. Przyjęta przez autorów kryptoreligijna perspektywa pozwala dostrzec związek pomiędzy technologią a teologią, rozumianą jako symboliczna powłoka kultury, do niedawna jeszcze opasająca cywilizację zachodnią. Obie powłoki można potraktować jako rodzaj metanarracji kulturowej, za pomocą której cywilizacje starają się oswoić rzeczywistość i ukierunkować działania człowieka w świecie.
Szczegóły
Tytuł
Religijnosć nowych mediów
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
312
Format
16.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788380198357
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380198357
Data premiery
2018-01-26
Dodałeś produkt do koszyka
Religijnosć nowych mediów
46,13 zł
Recenzje