44.66
Socjologia
DiG
44,66 zł
Cena regularna: 60,00 zł
(-26%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 44,66 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka ukazuje, w jaki sposób retoryka wpływa na kształtowanie się postaw twórczych, (również retoryka zawarta w manifestach literackich, teatralnych czy filmowych). Jest próbą ukazania związków i zależności istniejących pomiędzy dziełem, twórcą a widzem na przykładzie dokonań artystycznych i metod pracy takich twórców, jak Kazimierz Dejmek, Jerzy Grotowski, Konrad Swinarski, Andriej Tarkowski, Federico Fellini, Peter Brook, Boris Ejfman. Publikacja dotyka problemów wykorzystania retoryki nie tylko w sztukach opartych na przekazie werbalnym, ale także w sztuce filmu, cyrku, czy w balecie. Jest nowatorskim spojrzeniem na cele i zadania retoryki we współczesnej sztuce i kulturze oraz możliwości jej wykorzystania w budowaniu różnorodnych relacji twórczych między aktorem i reżyserem, aktorem, reżyserem a widzem, czy ogólnie między dziełem a jego odbiorcą.
Szczegóły
Tytuł
Retoryka Narzędzie w twórczej komunikacji Teatr i film
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Twarda
Ilość stron
334
Format
17.0x24.5cm
Języki
polski
ISBN
9788371817298
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788371817298
Dodałeś produkt do koszyka
Retoryka Narzędzie w twórczej komunikacji Teatr i film
44,66 zł
Recenzje