37.42
Książki
Moc Media
37,42 zł
Cena regularna: 49,90 zł
(-25%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 33,83 zł
(+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
?Slow fashion? to rzetelny poradnik ekspercki, który omawia problemy branżowe i buduje świadomość konsumencką. Książka dla wszystkich bez względu na preferowany styl czy wyznawaną filozofię. Wspólnym mianownikiem są troska o środowisko naturalne i zainteresowanie zrównoważoną modą. Autorka przeprowadza czytelnika przez cykl produkcji, pozwala zrozumieć zależności między projektantem, producentem odzieży, kupcem, sprzedawcą a klientem. Kompendium dostarcza cennej wiedzy zarówno klientom marek modowych, jak i osobom związanym z przemysłem odzieżowym, projektantom, studentom kierunków artystycznych, którzy wiążą swoją przyszłość z branżą modową. Komentarz eksperta:?To merytoryczne, treściwe i profesjonalne wydawnictwo o modzie. Ujawnia problemy, które stoją przed ludzkością w związku z nadmiernym konsumpcjonizmem oraz brakiem świadomości w tym temacie. Ukazuje, jak wygląda prawdziwy świat projektowania i łańcucha dostaw oraz jakie niesie konsekwencje dla otoczenia.Książka przedstawia nie tylko jasne strony mody, ale porusza również tematy trudne, często niewygodne. Autorka jest praktykiem w swojej profesji. Dzięki jej otwartości możemy zrozumieć wiele aspektów związanych z warunkami pracy, poziomem płac czy szacunkiem wobec drugiego człowieka. Monika Szymor w przejrzysty sposób przedstawia zagadnienia jakości oraz polityki nieczystych zagrywek niektórych firm. Przeprowadzona analiza skutków szybkiej mody obrazuje, w jaki sposób możemy mieć realny wpływ na środowisko oraz przyszłość kolejnych pokoleń.?Slow fashion? stanowi cenne źródło wiedzy dla konsumentów, projektantów, studentów kierunków artystycznych oraz dla osób, które swoje życie zawodowe chcą związać z modą.?? Katarzyna Dominiak, wykładowca akademicki w WSBiNoZ w Łodzi, założycielka Bez Alibi Kreowanie WizerunkuMonika SzymorŁodzianka, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych i Uniwersytetu Łódzkiego. Projektantka mody, założycielka marki odzieżowej SheMore. Od lat promuje ideę slow fashion. Publikuje na temat zrównoważonego rozwoju oraz odpowiedzialnych wyborów konsumenckich. Wspiera kobiety w kształtowaniu własnego wizerunku i stylu. Od dziecka zakochana w książkach.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
174
Format
14.8x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788396146137
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788396146137
Dodałeś produkt do koszyka
Slow fashion
37,42 zł
Recenzje
Ciekawi was świat mody? Zastanawiacie się czasem, trzymając w dłoni sweter czy tshirt, nad drogą jaką przeszedł ,by trafić do centrum handlowego? Sprawdzacie metki pod kątem składu czy choćby kraju pochodzenia? Jeśli tak to książka "Slow fashion" jest dla was. A jeśli nie należycie do tej grupy osób, albo może chcielibyście zacząć zgłębiać temat przemysłu odzieżowego, to zdecydowanie ta książka jest dla was. Autorka Monika Szymor, znana w świecie instagramowym jako @shemorka , jest projektantką mody i założycielką marki odzieżowej SheMore. Jest to kobieta wspierająca kobiety na drodze poszukiwań własnego stylu, wizerunku. W książce przybliża nam ideę slow fashion. "Jesteśmy konsumentami, a nie wiemy, skąd pochodzą nasze ubrania, bielizna, obuwie. Nie znamy drogi jaką przebyły, nie wiemy kto i w jakich warunkach je wyprodukował. Nie wiemy, czy i jakie środki chemiczne zostały wykorzystane do ich wykonania oraz jaką cenę ponoszą osoby, które je tworzą." Przyznam ze wstydem, bo tak się czułam nie jeden raz w trakcie czytania książki, że moje zakupy odzieżowe są całkowicie bezrefleksyjne. Częściej idę za ceną, za sieciowymi markami niż za jakością. Książka zmieniła moje spojrzenie o 180stopni. Monika opowiada czytelnikowi nie tylko o samym cyklu produkcji, przedstawia łańcuch dostaw, rozkłada na czynniki pierwsze rodzaje popularnych materiałów, jak choćby dżins czy len. Doradza jak dbać o ubrania i jak stać się odpowiedzialnym konsumentem. Przybliża nam też tą drugą, ciemną stronę modowego biznesu, jak np nieczyste zagrywki znanych marek. Momentami byłam wstrząśnięta informacjami ,jakie autorka zamieściła w swojej publikacji. Wielkie firmy odzieżowe za którymi stoi ludzka bieda i tragedia, to dla wielu nie nowość, jedynie suche fakty.. A szkoda. Uważam, że "Slow fashion" to obowiązkowa lektura, dla każdego, komu leży na sercu dobro drugiego człowieka, środowisko, ale i własne zdrowie. A przy okazji możemy nauczyć się mądrych zakupów, za które będzie wdzięczny nasz portfel.