loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
27.25 Książki Katedra Wydawnictwo Naukowe
-32%

Socjologiczne dyskursy o konsumpcji

Oprawa: Miękka
27,25 zł
40,01 zł
Cena regularna: 40,01 zł (-32%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 24,85 zł (+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych i krytycznych ujęć problemu, ale do żadnej teorii nie podchodzi ?nabożnie?, nie waha się wytknąć słabości ?wielkim teoretykom?, pokazuje, w którym punkcie ich myśl jest już passé. Obficie korzysta z literatury i swobodnie porusza się po różnych dyskursach, dzięki czemu rozprawa ma charakter erudycyjny. [...] Łukasz Iwasiński zaproponował wysokiej jakości ?multidyskurs? socjologiczny i interdyscyplinarny, wsparty interesującymi intuicjami intelektualnymi. Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o konsumpcji. Jest udaną próbą teoretycznej refleksji nad nowymi zjawiskami w obszarze ciągle zbyt mało obecnym w polskiej socjologii. (prof. Kazimierz Krzysztofek)



Łukasz Iwasiński ? pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się socjologią kultury, socjologią oraz filozofią wiedzy, koncepcjami współczesnych społeczeństw (społeczeństwo konsumpcyjne, sieciowe, informacyjne), wybranymi zagadnieniami informatologii. Pasjonat muzyki. Autor artykułów naukowych publikowanych w monografiach zbiorowych i czasopismach (?Przegląd Socjologiczny?, ?Studia Socjologiczne?, ?Kultura Popularna?, ?Kultura Współczesna?, ?Kultura i Społeczeństwo?, ?Przegląd Kulturoznawczy?, ?Zagadnienia Informacji Naukowej?), a także tekstów publicystycznych i krytycznych w prasie społeczno-kulturalnej (?Tygodnik Powszechny?, ?Dziennik?, ?Życie Warszawy?, ?Przekrój?), magazynach popkulturowych (?Machina?, ?Laif?, ?Fluid?, ?Exklusiv?, ?Aktivist?) oraz specjalistycznych periodykach muzycznych (?Glissando?, ?Jazz Forum?).

Szczegóły

Tytuł
Socjologiczne dyskursy o konsumpcji
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
468
Format
12.0x19.5cm
Języki
polski
ISBN
9788365155153
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365155153

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
27,25 zł
40,01 zł
Cena regularna: 40,01 zł (-32%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 24,85 zł (+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Socjologiczne dyskursy o konsumpcji - Iwasiński Łukasz
Socjologiczne dyskursy o konsumpcji
Iwasiński Łukasz
27,25 zł
40,01 zł
Przejdź do koszyka
27,25 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO