loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
37.76 Marketing i ekonomia Onepress
-34%

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Wydawnictwo: Onepress
Oprawa: Miękka
37,76 zł
57,00 zł
Cena regularna: 57,00 zł (-34%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 34,44 zł (+10%)
Wysyłka: poniedziałek 29.04.2024
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Szczegóły

Tytuł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
14,0 x 20,8 cm
Języki
polski
ISBN
9788328388789
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788328388789
Data premiery
2022-04-12

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
37,76 zł
57,00 zł
Cena regularna: 57,00 zł (-34%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 34,44 zł (+10%)
Wysyłka: poniedziałek 29.04.2024
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - Muzyczyszyn Paweł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Muzyczyszyn Paweł
37,76 zł
57,00 zł
Przejdź do koszyka
37,76 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO