41.22
Szkoła i biuro
Onepress
41,22 zł
Cena regularna: 59,00 zł
(-30%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 36,99 zł
(+11%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
Szczegóły
Tytuł
Strategia komunikacji w social mediach
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
224
Format
14.0x20.8cm
Języki
polski
ISBN
9788328393707
Rodzaj
Książka
EAN
9788328393707
Data premiery
2022-08-23
Dodałeś produkt do koszyka
Strategia komunikacji w social mediach
41,22 zł
Recenzje
Czy Wy także uważacie, że social media to przyszłość? Tak naprawdę już widać, że są one dźwignią wielu interesów. Gdyby nie Facebook, czy Instagram to wiele przedsiębiorstw nie miałoby przyszłości. Ba! Pewnie nawet by nie rozpoczęły swojej działaności. Także social media mają potencjał, który trzeba przede wszystkim zrozumieć i umiejętnie wykorzystać. Jak to zrobić? Tutaj z pomocą przychodzi książka „Strategia komunikacji w social mediach” Norberta Oruba. Książka bardzo dobrze napisana - ciekawie, ze smakiem, bez zbędnych opisów. Same przydatne treści i to w dodatku napisane w sposób zrozumiały dla każdego, nawet największego laika. Dzięki autorowi uczymy się docierać do osób, które mogą być zainteresowane naszym produktem. Uczymy się jak przygotować odpowiednią strategię i przede wszystkim konsekwentnie ją realizować. Dzięki Orubie będziemy w stanie zbudować silną pozycję marki w social mediach, a przy tym poznać ich wszystkie tajniki. Odkrywamy jakie szanse niosą za sobą media, jeżeli wykorzystamy je w odpowiedni sposób. Ważne jest także, że czytając tę książkę odrazu przekonujemy się, że social media to nie wszystko. Aby w odpowiedni sposób z nich korzystać mogą nam się przydać różnego rodzaju pomoce i je także autor nam przedstawia. „Strategia komunikacji w social mediach” to książka po której lekturze Facebook, Instagram, TikTok, czy inne media nie będą miały przed nami sekretów. Jeżeli chcecie zacząć zarabiać w social mediach i wykorzystać ich potencjał to koniecznie sięgnijcie po tę książkę. 🖤🖤🖤🖤🖤/6