loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
51.44 Książki CeDeWu
-13%

Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku

Dwojak Łukasz

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
51,44 zł
59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 46,50 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

W okresie ostatnich dwóch dekad na krajowym rynku usług bankowych rola strategii dystrybucji w ramach strategii marketingowej banku znacząco wzrosła. Było to szczególnie widoczne w obszarze bankowości detalicznej. Rola strategii dystrybucji ewoluowała od prostego umożliwienia klientowi zakupu produktu bankowego, poprzez stworzenie możliwości wyboru jednego z kanałów dystrybucji do zawarcia transakcji, aż do stania się synonimem komfortu obsługi, poprzez zaoferowanie klientowi możliwości kontaktu z bankiem w dogodnym dla niego miejscu i czasie. W wyniku tych zmian strategia dystrybucji stała się ważnym narzędziem osiągania przewagi konkurencyjnej przez banki krajowe. Autor przeprowadził gruntowną analizę źródeł osiągania przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej. Opisując przesłanki zmian w strategiach dystrybucji detalicznych produktów bankowych podkreślono rolę nowoczesnej technologii informatycznej w rozwoju nowych kanałów dystrybucji. Powstanie nowoczesnych kanałów dystrybucji doprowadziło do ukształtowania się strategii wielokanałowej dystrybucji, która stanowi obecnie najbardziej zaawansowany model dystrybucji detalicznych produktów bankowych. W oparciu o badania empiryczne oraz studia literaturowe wykazano, że strategia dystrybucji umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, nie jest to jednak przewaga o charakterze trwałym. Powszechna dostępność rozwiązań z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych umożliwia bowiem łatwe kopiowanie nowych rozwiązań dystrybucyjnych przez konkurentów. Jednak skuteczne wdrożenie strategii wielokanałowej dystrybucji pozytywnie oddziałuje na wyniki finansowe banku. W pracy omówiono stan i kierunki rozwoju systemów dystrybucji produktów bankowych w Polsce. Dokonano także porównania rozwoju strategii wielokanałowej dystrybucji detalicznych produktów bankowych na rynku krajowym, z doświadczeniami innych krajów. Książka przeznaczona jest dla studentów zainteresowanych bankowością, zarządzaniem i marketingiem oraz pracowników naukowo-dydaktycznych. Może być także źródłem zobiektywizowanej wiedzy i cennych inspiracji dla pracowników banków i innych instytucji finansowych.

Szczegóły

Tytuł
Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku
Autor
Dwojak Łukasz
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
170
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375563405
Rodzaj
Książka
EAN
9788375563405
Data premiery
2014-05-21

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
51,44 zł
59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 46,50 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku - Dwojak Łukasz
Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku
Dwojak Łukasz
51,44 zł
59,00 zł
Przejdź do koszyka
51,44 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO