loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
154.56 Literatura obcojęzyczna Routledge

Strategic Communication
An Introduction

Falkheimer Jesper

,

Heide Mats

Wydawnictwo: Routledge
Oprawa: Miękka
154,56 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 154,56 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Strategic communication comprises different forms of goal-oriented communication inside and between organizations, their stakeholders and the society. Strategic communication is an emerging practice and research field integrating established disciplines such as public relations, organizational communication and marketing communication into a holistic framework. The field is based on an awareness of the fundamental importance of communication for the existence and performance of all organizations.This textbook offers a broad insight into the field of strategic communication. The main aim of the book is to give a general overview of theories, concepts and methods in strategic communication. The book also aims to develop an understanding of different perspectives and the consequences each one has for practice. After reading the book the student or reader will be able to define and reflect upon strategic communication as an academic field and professional practice, describe relevant theories and apply these to communication problems.The authors apply a reflective and practice-oriented approach meaning earlier research or theories are not only described, but also discussed from different critical perspectives. A practice-oriented approach means, in this book, that the authors strongly emphasize the role of contexts and situations?where strategic communication actually happens. This book will help business and communications students to not only define and understand a variety of strategic communications theories, but to use those theories to generate communication strategy and solutions.

Szczegóły

Tytuł
Strategic Communication
Podtytuł
An Introduction
Autor
Falkheimer Jesper , Heide Mats
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
160
Format
15.0x23.0cm
Języki
angielski
ISBN
9781138657038
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9781138657038

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
154,56 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 154,56 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Strategic Communication - Falkheimer Jesper, Heide Mats
Strategic Communication
Falkheimer Jesper, Heide Mats
154,56 zł
Przejdź do koszyka
154,56 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO