24.94
Dla młodzieży 15-18 (Young Adult)
Nowa Baśń
24,94 zł
Cena regularna: 39,90 zł
(-37%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 22,74 zł
(+10%)
Wysyłka: poniedziałek 06.05.2024
Zapłać za 30 dni
Opis
Świrownia – tak młodzież nazywa opuszczony budynek szpitala
psychiatrycznego znajdujący się na obrzeżach miasta.
psychiatrycznego znajdujący się na obrzeżach miasta.
O tym, jakie sekrety skrywa to miejsce, krążą legendy, ciekawość podsyca liczba wypadków wśród śmiałków, którzy nocą odwiedzili to miejsce. Czwórka przyjaciół planuje tam pojechać, by móc się potem chwalić przed znajomymi.
Czy dotrą na miejsce?
Czy odkryją tajemnice Świrowni? Czy przeżyją?
O tym zdecydujesz TY, Czytelniku!
Połączenie horroru i gry paragrafowej w wykonaniu uznanego autora grozy
Łukasza Radeckiego. Mroczna zabawa nie tylko dla młodzieży. Poprowadź
grupkę przyjaciół i odkryj sekrety Świrowni. Kluczowe decyzje, które podejmiesz,
zaprowadzą Cię do różnych rozdziałów, w tym do jednego z niemal dwudziestu
możliwych zakończeń. Czy się odważysz?
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Format
14.5 x 20.5 cm
ISBN
978-83-8203-028-0
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382030280
Data premiery
2022-09-01
Dodałeś produkt do koszyka
Gra strachu. Świrownia. Tom 1
24,94 zł
Recenzje
“Będziecie musieli zagrać w nią wszyscy. Połowa z was zostanie tu na zawsze. Połowa, jeśli się spisze, wyjdzie. Jeśli nie, wszyscy zginiecie. Jeśli nie podejmiecie gry również zginiecie” Świrownia to budynek szpitala psychiatrycznego, który znajduje się na obrzeżach miasta. O jego sekretach krążą legendy, a śmiałkowie, którzy wybrali się tam na wycieczkę często ulegają wypadkom. Właśnie tam, pewnej nocy trafiamy wraz z czwórką przyjaciół. To właśnie my mamy wpływ na to jakie tajemnice odkryją i czy przeżyją. Świrownia to gra paragrafowa ale także horror, napisany przez Łukasza Radeckiego. Pierwszy raz miałam styczność z grą paragrafową i nie myślałam, że tak dobrze będę się bawić. Grałam już cztery razy, dwa razy nie mogłam wejść do Świrowni, bo nas złapali, dopiero przy kolejnych dwóch razach udało się ale zginęłam. Na pewno jeszcze sięgnę po Świrownie, bo każde sięgnięcie po tę książkę jest inne. Bardzo mi się podobało też to, że historia trzyma w napięciu bez względu na to jaką drogę wybierzemy.
Oczywiście, że nie przeżyłam tej przygody - potwór ze Świrowni mnie pokonał, RIP. Chyba spróbuję jeszcze raz... "Świrownia" to gra paragrafowa, w której towarzyszymy grupce nastolatków w wycieczce do opuszczonego szpitala psychiatrycznego. Budynek jest przerażający, niedawno ktoś w nim nawet zginął, a na dodatek znajduje się w środku lasu. Mało wam strachu? Wybierzmy się tam po zmroku! Autor dużą uwagę poświęca relacjom panującym wśród czwórki przyjaciół i ich psychologii. Każdy z bohaterów wydaje się być prawdziwą młodą osobą, ich rozmowy są bardzo wiarygodne. Książka ma swoje zabawne momenty, ma chwile grozy i nieraz nas zaskoczy. Czasem miałam wrażenie, że jakieś wydarzenie jest niepotrzebne, a okazywało się inaczej. Fakt, że możliwych zakończeń jest aż 20, tylko rozbudza naszą ciekawość i chęć powtórzenia przygody. Nie wiesz, dokąd doprowadzi cię obrana ścieżka. Może zawróci, może okaże się wyjściem z pułapki, a może poprowadzi prosto do tropiącego cię psychopaty. Ty musisz decydować, najlepiej szybko, bo napięcie sięga zenitu. Polecam "Świrownię" jako fajną zabawę dla fanów horrorów, zarówno młodzieży jak i dorosłym.