38.6
Książki
CeDeWu
Sztuka kochania klienta
dla szefa i dla zwykłych ludzi
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Twarda
38,60 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 26,87 zł
(+44%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych.To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami.SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podręcznikiem dla studentów, chyba że?, studiują w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodzą do roboty. Ci bowiem znają realia biznesu i tym łatwiej skonfrontują rzeczywistość z wizją nowych możliwości. Czytelnik z pewną dawką zdrowego rozsądku i odrobiną fantazji jest moim wymarzonym odbiorcą.Anna TiurynW czasach, gdy produkty i usługi stały się do siebie bardzo podobne, a konkurencja na rynku gwałtownie rośnie, najważniejsza staje się jakość oraz marka. Książka, którą trzymasz w ręku to lektura obowiązkowa dla wszystkich menedżerów - a szczególnie szefów firm - którzy znajdą w niej bezcenne rady jak uporządkować procedury,ocenić (i docenić!) pracowników oraz zidentyfikować rzeczywiste potrzeby klientów.
Szczegóły
Tytuł
Sztuka kochania klienta
Podtytuł
dla szefa i dla zwykłych ludzi
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Twarda
Ilość stron
176
Format
14.0x21.5cm
Języki
polski
ISBN
9788360089583
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788360089583
Dodałeś produkt do koszyka
Sztuka kochania klienta
38,60 zł
Recenzje