36.75
Pozostałe
Sedno
36,75 zł
Cena regularna: 49,00 zł
(-25%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 29,66 zł
(+24%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.
Szczegóły
Tytuł
Telefonem w klienta
Podtytuł
Wstęp do telemarketingu
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
304
Format
16.5x23.5
Języki
polski
ISBN
9788379630080
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379630080
Dodałeś produkt do koszyka
Telefonem w klienta
36,75 zł
Recenzje