loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
49.48 Książki Onepress
-36%

Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone

Wydawnictwo: Onepress
49,48 zł
77,00 zł
Cena regularna: 77,00 zł (-36%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 44,77 zł (+11%)
Wysyłka: poniedziałek 20.05.2024
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność



Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić - nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi - nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ... ta książka jest dla Ciebie!



Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie ... dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.




Mamy nadzieję, że ta książka będzie stanowiła przewodnik i pierwsze źródło informacji dla wszystkich, którzy chcą ze zrozumienia i lepszego zaspokojenia potrzeb klientów poprzez cyfrowe rozwiązania uczynić swoją przewagę konkurencyjną.



ze wstępu


Szczegóły

Tytuł
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
Wydawnictwo
Rok wydania
2023
ISBN
978-83-8322-263-9
Rodzaj
Książka
EAN
9788383222639
Data premiery
2023-10-17

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
49,48 zł
77,00 zł
Cena regularna: 77,00 zł (-36%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 44,77 zł (+11%)
Wysyłka: poniedziałek 20.05.2024
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone - Artur Urbański .
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
Artur Urbański .
49,48 zł
77,00 zł
Przejdź do koszyka
49,48 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO