loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
36.57 Socjologia Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
-6%

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Oprawa: Miękka
36,57 zł
39,00 zł
Cena regularna: 39,00 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 28,58 zł (+28%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej. Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.

Szczegóły

Tytuł
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
332
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323525332
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323525332

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
36,57 zł
39,00 zł
Cena regularna: 39,00 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 28,58 zł (+28%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - Giza-Poleszczuk Anna
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Giza-Poleszczuk Anna
36,57 zł
39,00 zł
Przejdź do koszyka
36,57 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO