loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
68.44 Książki PWE
-24%

Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartoś

Wydawnictwo: PWE
Oprawa: Miękka
68,44 zł
89,90 zł
Cena regularna: 89,90 zł (-24%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 61,86 zł (+11%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Książka stanowi rezultat projektu badawczego prowadzonego w latach 2021–2023, zrealizowanego dzięki wsparciu Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Priorytetowego Obszaru Badawczego V programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza ”. Pragnę podkreślić znaczenie podjętej tematyki w aspekcie teoriopoznawczym i praktycznym oraz właściwe przygotowanie i przeprowadzenie procedury badawczej – zarówno w części pierwszej, dotyczącej przeglądu literatury, jak i w odniesieniu do badań empirycznych. Oceniana monografia wypełnia lukę w literaturze poświęconej zagadnieniom akceptacji konsumenckiej w kontekście zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku produktów spożywczych.Z recenzji dr hab. Hanny Górskiej-Warsewicz, prof. SGGW Książka wypełnia trzy bardzo istotne pola badawcze. Po pierwsze dotyczy systematyki ujęć koncepcji teoretycznych związanych z kategorią wartości konsumenckiej. Po drugie obejmuje zagadnienia analizy bibliometrycznej i systematycznego przeglądu literatury i ich roli w identyfikacji luki badawczej. Po trzecie zawiera wyniki własnych badań empirycznych z wykorzystaniem eksploracyjnego podejścia jakościowego (technika persony), wywiadów eksperckich oraz ilościowego modelu eksplanacyjnego typu SEM. Wszystkie wątki w książce mają charakter innowacyjny, są ujęte w bardzo spójny i powiązany wewnętrznie sposób. Każda część pracy jest opatrzona odpowiednim wstępem i przedstawieniem celu, pytań lub hipotez badawczych, które następnie są weryfikowane i komentowane. Stanowi to duży walor książki. Jest to pozycja wypełniająca istniejącą lukę badawczą w polskiej literaturze z tego zakresu.Z recenzji prof. dr. hab. Adama Sagana

Szczegóły

Tytuł
Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartoś
Wydawnictwo
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
310
Języki
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788320825442

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
68,44 zł
89,90 zł
Cena regularna: 89,90 zł (-24%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 61,86 zł (+11%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartoś - Agnieszka Wiśniewska
Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartoś
Agnieszka Wiśniewska
68,44 zł
89,90 zł
Przejdź do koszyka
68,44 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO