loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
33.76 Książki UMCS
-20%

Współczesne media Tom 1 Współczesne dyskursy medialne

Wydawnictwo: UMCS
Oprawa: Miękka
33,76 zł
42,00 zł
Cena regularna: 42,00 zł (-20%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 30,52 zł (+11%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Seria ?Współczesne Media?, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddziaływania stała się wizytówką lubelskiego ośrodka medioznawczego, którego instytucjonalne ramy określane są współcześnie działalnością Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. [...] kolejne dwa tomy serii ?Współczesne Media? [?] zaproponowałyśmy jako spojrzenie na media z wykorzystaniem kategorii dyskurs ? tak ważnej dla dwóch dziedzin, dla których medioznawstwo ma znaczenie kluczowe ? nauk społecznych i humanistycznych.Ze WstępuIwona HofmanDanuta Kępa-FiguraWspółcześnie coraz trudniej odróżnić informację i dezinformację, fakty i fake newsy. Bywa, że wiedza jest traktowana jako opinia, którą można zignorować, a opinie, które powinno się zignorować jako wiedza. Nicią Ariadny w tym medialnym labiryncie jest nauka, w tym interdyscyplinarne badania, których efekty przedstawia monografiaWspółczesne media. Współczesne dyskursy medialne. Zawarte w niej artykuły zasługują na uwagę nie tylko ze względu na ich wartość merytoryczną, ale też przydatność w pogłębianiu kompetencji medialnych, bez których XXI wiek może stać się dla niektórych nowym średniowieczem.Z recenzjiprof. dr hab. Aliny Naruszewicz-Duchlińskiej

Szczegóły

Tytuł
Współczesne media Tom 1 Współczesne dyskursy medialne
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
318
Języki
polski
ISBN
9788322795712
Redakcja
Hofman Iwona. Kępa-Figura Danuta
Rodzaj
Książka
EAN
9788322795712

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
33,76 zł
42,00 zł
Cena regularna: 42,00 zł (-20%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 30,52 zł (+11%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne media Tom 1 Współczesne dyskursy medialne
Współczesne media Tom 1 Współczesne dyskursy medialne
33,76 zł
42,00 zł
Przejdź do koszyka
33,76 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań czytam@czytam.pl
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO