loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
41.84 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
-7%

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Oprawa: Miękka
41,84 zł
44,90 zł
Cena regularna: 44,90 zł (-7%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 41,84 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z kon?sumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.

Szczegóły

Tytuł
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
216
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788381420839
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381420839

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
41,84 zł
44,90 zł
Cena regularna: 44,90 zł (-7%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 41,84 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - Łaszkiewicz Anna
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Łaszkiewicz Anna
41,84 zł
44,90 zł
Przejdź do koszyka
41,84 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO