43.51
Książki
PWE
43,51 zł
Cena regularna: 49,90 zł
(-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 39,33 zł
(+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.
Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:
• jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
• jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
• w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
• jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
• jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.
Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:
• jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
• jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
• w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
• jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
• jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.
Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
Szczegóły
Tytuł
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
Autor
Bajak Maria
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
201
Języki
polski
ISBN
9788320824636
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320824636
Data premiery
2021-07-26
Dodałeś produkt do koszyka
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
43,51 zł
Recenzje