loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
43.51 Książki PWE
-13%

Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

Bajak Maria

Wydawnictwo: PWE
Oprawa: Miękka
43,51 zł
49,90 zł
Cena regularna: 49,90 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 39,33 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.

Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:
• jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
• jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
• w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
• jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
• jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.

Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.

Szczegóły

Tytuł
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
Autor
Bajak Maria
Wydawnictwo
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
201
Języki
polski
ISBN
9788320824636
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320824636
Data premiery
2021-07-26

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
43,51 zł
49,90 zł
Cena regularna: 49,90 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 39,33 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej - Bajak Maria
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
Bajak Maria
43,51 zł
49,90 zł
Przejdź do koszyka
43,51 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO