96.68
Dla dzieci
Alexander
96,68 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 88,17 zł
(+10%)
Wysyłka: poniedziałek 06.05.2024
Zapłać za 30 dni
Opis
Kot Marzyciel śpi w najlepsze. Śni o drodze do cudownego Zamku Snów, gdzie słoneczko wciąż ogrzewa futerko, fosą płynie świeże mleko, a dni upływają na słodkim lenistwie… Rzuć kostką i wyciągnij kartę, aby na jej podstawie rozpocząć własną bajkową opowieść. Każda karta oznacza przedłużenie historii o jedno zdanie, w którym kolejny gracz musi ująć następny element. Jednak za każdym razem całą bajkę trzeba opowiedzieć od początku, dokładnie powtarzając słowa poprzedników. Czeka was pełna inwencji i humoru zabawa, obfitująca w zmiany akcji oraz zaskakujące zakończenia.
Wiek: +7
Liczba graczy:2-5
Czas rozgrywki: około 30 min
Zawartość opakowania:
• kart z obrazkami - 80 szt.
• drewniana figurka Kota Marzyciela
• specjalna kostka
• plansza do gry (pudełko)
• instrukcja
Wiek: +7
Liczba graczy:2-5
Czas rozgrywki: około 30 min
Zawartość opakowania:
• kart z obrazkami - 80 szt.
• drewniana figurka Kota Marzyciela
• specjalna kostka
• plansza do gry (pudełko)
• instrukcja
Szczegóły
Dodałeś produkt do koszyka
Za górami za lasami
96,68 zł
Recenzje
W okazałym pudełku gry "Za górami za lasami" mieszka kot Marzyciel. Z pomocą graczy przemieszcza się on po planszy. Wewnątrz opakowania kryją się również karty z obrazkami oraz kostka do gry. Głównym celem każdej rozgrywki jest zebranie jak największej ilości kart, poprzez opowiadanie wspólnej bajeczki. Wydaje się proste prawda? Nie jest to jednak taka łatwa sprawa. Każdy z uczestników, podczas swojego ruchu rzuca kostką, przesuwa na planszy kota Marzyciela, a następnie wyciąga z pudełka kartę, którą okazuje pozostałym graczom i układa zdanie wspólnej opowieści. Każde zdanie musi zawierać słowo z obrazka widocznego na karcie. Kolejny gracz musi powtórzyć bajkę od początku i o ile to możliwe dołożyć swój fragment. Na planszy czekają utrudnienia oznaczone strzałkami: "dołóż kartę", "zabierz kartę" lub "zamień kartę", co wprowadza zmiany w opowiadanej bajce. Gra kończy się, gdy wędrujący po planszy kot Marzyciel dotrze do zamku. Zwycięża gracz, który zebrał najwięcej kart w trakcie trwania rozgrywki. "Za górami, za lasami" to gra pobudzająca wyobraźnię, zachęcająca do kreatywności, generowania złożonych wypowiedzi, sprzyjająca integracji. Wzmacnia pamięć, poszerza słownictwo, jest doskonałą formą zabawy, w której zwycięstwo schodzi na dalszy plan i ustępuje miejsca dobrej zabawie. Fantazyjne historyjki nie raz rozbawią graczy do łez.