loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
61.92 Książki PWE
-23%

Zachowania konsumentów aktywizujące działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w t

Wydawnictwo: PWE
Oprawa: Miękka
61,92 zł
79,91 zł
Cena regularna: 79,91 zł (-23%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 55,47 zł (+12%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia. Ze względu na zakres tematyczny książka może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona odbiorców - właścicieli i menedżerów, którzy uznają przydatność zagadnień obejmujących proces zarządzania w warunkach niepewności i chaosu, badaczy poruszanej problematyki, wykładowców i studentów zajmujących się tą sferą działalności, a także wszystkich zainteresowanych pisywaną problematyką.

Szczegóły

Tytuł
Zachowania konsumentów aktywizujące działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w t
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
400
Języki
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320824803

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
61,92 zł
79,91 zł
Cena regularna: 79,91 zł (-23%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 55,47 zł (+12%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Zachowania konsumentów aktywizujące działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w t - Górka-Chowaniec Agnieszka
Zachowania konsumentów aktywizujące działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w t
Górka-Chowaniec Agnieszka
61,92 zł
79,91 zł
Przejdź do koszyka
61,92 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO