43.51
Marketing i ekonomia
PWE
43,51 zł
Cena regularna: 49,90 zł
(-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 39,68 zł
(+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczących marketingu, zachowań konsumentów i badań marketingowych. Przedstawiono w niej wybrane problemy dotyczące potrzeb, preferencji, postaw, opinii i zachowań konsumentów oraz ich uwarunkowań i zróżnicowania na określonych rynkach (m.in. opieki zdrowotnej, usług przewozowych, piwa rzemieślniczego, e-usług) bądź w odniesieniu do określonych aspektów konsumpcji (m.in. konsumpcji etycznej, konsumpcjonizmu i indywidualizacji produktów) jako rezultatu zachodzących w otoczeniu przemian ilościowych, jakościowych i strukturalnych oraz działań marketingowych przedsiębiorstw.
Szczegóły
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
206
Języki
polski
Redakcja
Augustyna Burlita
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320823943
Dodałeś produkt do koszyka
Zachowania konsumentów Wybrane problemy
43,51 zł
Recenzje