loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
52.62 Książki CeDeWu
-15%

Zarządzanie jakością w usługach publicznych (Wyd. IV)

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
52,62 zł
62,00 zł
Cena regularna: 62,00 zł (-15%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 43,97 zł (+20%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w których odbiorca wysokiej jakości usług publicznych. Obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy, opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, równocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych.Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 60. XX wieku do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administraction), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Menagement), czy też koncepcja Modernizującego się Zarządu (Reinventing Government).W książce w rozbudowany sposób zostały opisane systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, począwszy od norm ISO, modelu EFQM i podejścia TQM, a skończywszy na koncepcjach Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value.Ponadto, książka zawiera opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi, sosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce i krajach wysoko rozwiniętych mogą być pomocne menedżerom administracji publicznej w Polsce w dokonywaniu pozytywnych zmian w swoich instytucjach.

Szczegóły

Tytuł
Zarządzanie jakością w usługach publicznych (Wyd. IV)
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
190
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381028394
Rodzaj
Książka
EAN
9788381028394

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
52,62 zł
62,00 zł
Cena regularna: 62,00 zł (-15%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 43,97 zł (+20%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie jakością w usługach publicznych (Wyd. IV) - Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Zarządzanie jakością w usługach publicznych (Wyd. IV)
Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
52,62 zł
62,00 zł
Przejdź do koszyka
52,62 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO