27.5
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne
27,50 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 27,50 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka uzupełnia lukę na polskim rynku wydawniczym w zakresie problematyki marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Omawia wszelkie zagadnienia związane z procesem tworzenia całościowej koncepcji działań rynkowych przedsiębiorstwa (z uwzględnieniem polskich realiów). Przedstawia również jego realizację w odpowiednio ukształtowanych formach organizacyjnych. Odzwierciedla poglądy autorów zagranicznych i uwzględnia wyniki badań prowadzonych przez polskich ekonomistów.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne
Autor
Niestrój Roman
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
2
Rok wydania
2002
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
15x21cm
Języki
polski
ISBN
8301120177
Rodzaj
Książka
EAN
9788301120177
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne
27,50 zł
Recenzje