loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
66.99 Medycyna CeDeWu
-13%

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Implikacje teoretyczne i wyzwania dla praktyki

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: miękka
66,99 zł
77,00 zł
Cena regularna: 77,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 66,99 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym – podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie – wymaga szczególnych kompetencji.

Na jej specyfikę wpływa głównie różnorodność kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), leków z ograniczoną możliwością zakupu, leków OTC (wydawanych bez recepty) oraz suplementów diety i dermokosmetyków (nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty). Poszczególne kategorie z kolei podlegają regulacjom prawnym, które m.in. ograniczają możliwość stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na specyfikę komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym są względy etyczne. Bywa, że powodują one odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesie komunikacji.

W książce przeanalizowano następujące zagadnienia:
- procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych
- uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym
- narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę
- wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej
- dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).

Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie – odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.

Szczegóły

Tytuł
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Podtytuł
Implikacje teoretyczne i wyzwania dla praktyki
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
296
Format
16,5 x 23,5 cm
Języki
polski
ISBN
9788381023535
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381023535

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
66,99 zł
77,00 zł
Cena regularna: 77,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 66,99 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym - Rogala Anna, Pilarczyk Bogna
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Rogala Anna, Pilarczyk Bogna
66,99 zł
77,00 zł
Przejdź do koszyka
66,99 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO