Książki marketingowe i ekonomiczne
Przewodnik dla nowych pracowników w Wielkiej Brytanii
4,23 zł (0%)
Biznes sie kręci
6,21 zł (+10%)
Jak pisać CV i list motywacyjny - Poradnik
8,18 zł (+10%)
Sukces w 30 minut
9,74 zł (+14%)
30 minut dla efektywnego osobistego marketingu
10,76 zł (+11%)
Zdrowy rozsądek w biznesie - dla nastolatków
11,80 zł (+10%)
Fiszki Buckiacademy - Wystąpienia publiczne w 4 dni
12,82 zł (+10%)
Jak prowadzić kronikę parafialną? Poradnik
13,57 zł (+10%)
Siła Lucyfera - Ciemna strona copywritingu
8,43 zł (+77%)
Jak nie wciskać? - Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
13,65 zł (+10%)
Ziarna wielkości - 10 najlepiej strzeżonych tajemnic sukcesu
13,89 zł (+10%)
Zawód: copywriter - Zacznij zarabiać na pisaniu
13,65 zł (+15%)
E-biznes - Modele i tendencje
14,36 zł (+10%)
Zjedz tę żabę! Workbook - 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
14,82 zł (+10%)
Fiszki Buckiacademy - Szkoła projektowania prezentacji w 4 dni
15,21 zł (+8%)
Jak z bankruta stać się milionerem
14,97 zł (+11%)
CEL Odkryj określ osiągnij!
8,43 zł (+103%)
Szukając klienta - Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
13,33 zł (+32%)
Własna firma w czasach biurokracji - Praktyczny poradnik uruchamiania małego przedsiębiorstwa w Polsce
16,60 zł (+10%)
Jak dostać za darmo pomoc prawną?
14,17 zł (+32%)
Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała..
17,07 zł (+10%)
Świadome przywództwo
17,08 zł (+10%)
Jak stworzyć plan marketingowy. - Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele
17,91 zł (+10%)
Zarządzanie projektami. - Realizuj zadania w terminie, nie przekraczając budżetu
17,91 zł (+10%)
Fiszki. Jak opowiadać dobre historie?
18,15 zł (+10%)
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę
18,45 zł (+10%)
Jednominutowy menedżer i przywództwo
18,45 zł (+10%)
Zrozumieć Bitcoina. Techniczny i ekonomiczny przewodnik po kryptowalutach
18,63 zł (+10%)
Elementarz ekonomii. Zwięzłe omówienie podstawowych reguł i doktryn
18,63 zł (+10%)
Korpoface czyli potęga słonia krokiem ślimaka
15,64 zł (+32%)
Ekonomia i marketing to obecnie jedne z najbardziej popularnych i pożądanych zagadnień. Tworzenie biznesu i budowanie grupy stałych klientów nie należy do najprostszych zadań. A jednak coraz więcej osób rozwija swoje przedsiębiorstwa. Jeśli i Ty marzysz o tym, bo przekuć swoje plany w coś rzeczywistego, zwróć uwagę na nasze książki o ekonomii i książki o marketingu. To wiedza w pigułce, która pozwoli Ci na wykonanie pierwszego, najtrudniejszego kroku.
Książki o ekonomii
Z ekonomią mamy do czynienia zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jeśli chcesz zrozumieć pewne mechanizmy społeczne i zastanawiasz się nad oszczędzaniem, wydatkami czy lokatami, książki do ekonomii będą bezcennym wsparciem. Dzięki nim zrozumiesz pewne teorie ekonomiczne i dowiesz się, jak łatwo możesz przekuć teorię w praktykę. Tym samym to, co dotychczas wydawało się abstrakcyjne stanie się Twoim nawykiem. A może ekonomią zajmujesz się zawodowo i skupiasz się na tym, aby regularnie uzupełniać swoją wiedzę? I Ty znajdziesz coś dla siebie. Każda nasza książka ekonomiczna pozwala rozwijać się zarówno osobom niezwiązanym na co dzień z tematem, jak i zawodowcom. Przekonaj się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Książki marketingowe - książki o marketingu
Proponujemy również książki o marketingu, dzięki którym rozwiniesz swoją markę i dowiesz się, w jaki sposób gromadzić grono klientów i czytelników. Nasze pozycje podpowiadają, jak należy budować strategię marketingową przedsiębiorstwa oraz na jakie detale powinniśmy zwracać uwagę. Jeśli więc interesuje Cię komunikacja marketingowa, budowanie marki czy marketing internetowy, to jesteś we właściwym miejscu. Nasze lektury wprowadzają również w prawa marketingu i podpowiadają, czym jest brand marketing czy influencer marketing. To wiedza niezbędna dla każdej osoby, która wykorzystuje Internet jako jedno z podstawowych źródeł pracy i komunikacji z innymi.Zwróć również uwagę na książki o strategiach marketingowych, dzięki którym zrozumiesz teoretyczne założenia każdej z nich i powoli „wgryziesz” się w świat, który rządzi się bardzo specyficznymi zasadami. Czy jesteś jedną z tych osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z social mediami? A może budujesz właśnie markę i zastanawiasz się, w jaki sposób przekonać ludzi, że to Twój produkt jest im potrzebny? Niezależnie od swoich powodów odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w naszych licznych propozycjach. Zanurz się w świat ekonomii i marketingu i przekonaj się, że teorię łatwo można przekuć w praktykę. Do dzieła!