Książki marketingowe i ekonomiczne
Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa i osobista
67,12 zł (+34%)
Biznes dla początkujących
24,56 zł (+7%)
Management Sciences – New Horizons
35,29 zł (+8%)
HR Business Partner. Koncepcja i praktyka
67,12 zł (+12%)
Manifest Qomunistyczny
37,72 zł (+11%)
Ludzie nie zasoby. Jak reagować na zmiany i budować kulturę zaangażowania
54,03 zł (+11%)
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania. Zarządzanie w sferze publicznej
61,59 zł (+11%)
Nudges jako narzędzia behawioralnej polityki publicznej i ich akceptowanie w Polsce
39,90 zł (+14%)
Vademecum dokumentacji kadrowej 2024 - cz. II urlopy, czas pracy, wynagrodzenia
87,46 zł (+11%)
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach
35,65 zł (+10%)
Transformacja organizacyjna w perspektywie psychologicznej
64,09 zł (+11%)
Nierówność wynagrodzeń w przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce
30,79 zł (+10%)
IPO jako sposób finansowania spółek innowacyjnych
27,71 zł (+10%)
Propaganda. Od dezinformacji i wpływu do operacji i wojny informacyjnej
54,27 zł (+11%)
Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
44,38 zł (+11%)
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
55,49 zł (+20%)
SPIN® SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
88,17 zł (+11%)
Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania decyzji ekonomicznych przez organizacje (wyd. II)
35,46 zł (+10%)
Sektor pożyczkowy a rynek płatności odroczonych. Perspektywa regulacyjna, technologiczna i rynkowa
42,54 zł (+10%)
Międzynarodowe standardy rachunkowości w praktyce (wyd. II)
56,02 zł (+10%)
Rachunek przepływów pieniężnych w praktyce (wyd. III)
39,00 zł (+10%)
Wdrażanie rozwiązań Przemysłu 4.0 w wybranych funkcjonalnych obszarach zarządzania przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej
51,05 zł (+10%)
Makroekonomia ze szczególnym uwzględnieniem polityki pieniężnej (wyd. III)
42,54 zł (+10%)
Zarządzanie przedsiębiorstwem (wyd. II wznowienie)
53,18 zł (+10%)
Analiza rentowności w badaniu efektywności przedsiębiorstwa (wyd. II)
46,08 zł (+10%)
Controlling personalny w praktyce przedsiębiorstw działających w Polsce (wyd. II)
39,00 zł (+10%)
Krajowe i zagraniczne podróże służbowe poradnik z kompletem dokumentów (z suplementem elektronicznym)
206,98 zł (+12%)
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
36,93 zł (+11%)
Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i polecając innym, aby robili to samo
24,85 zł (+18%)
Polityka rachunkowości w samorządowych jednostkach budżetowych. Plan kont i przykłady księgowań. Wzory dokumentów
114,58 zł (+11%)
Ekonomia i marketing to obecnie jedne z najbardziej popularnych i pożądanych zagadnień. Tworzenie biznesu i budowanie grupy stałych klientów nie należy do najprostszych zadań. A jednak coraz więcej osób rozwija swoje przedsiębiorstwa. Jeśli i Ty marzysz o tym, bo przekuć swoje plany w coś rzeczywistego, zwróć uwagę na nasze książki o ekonomii i książki o marketingu. To wiedza w pigułce, która pozwoli Ci na wykonanie pierwszego, najtrudniejszego kroku.
Książki o ekonomii
Z ekonomią mamy do czynienia zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jeśli chcesz zrozumieć pewne mechanizmy społeczne i zastanawiasz się nad oszczędzaniem, wydatkami czy lokatami, książki do ekonomii będą bezcennym wsparciem. Dzięki nim zrozumiesz pewne teorie ekonomiczne i dowiesz się, jak łatwo możesz przekuć teorię w praktykę. Tym samym to, co dotychczas wydawało się abstrakcyjne stanie się Twoim nawykiem. A może ekonomią zajmujesz się zawodowo i skupiasz się na tym, aby regularnie uzupełniać swoją wiedzę? I Ty znajdziesz coś dla siebie. Każda nasza książka ekonomiczna pozwala rozwijać się zarówno osobom niezwiązanym na co dzień z tematem, jak i zawodowcom. Przekonaj się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Książki marketingowe - książki o marketingu
Proponujemy również książki o marketingu, dzięki którym rozwiniesz swoją markę i dowiesz się, w jaki sposób gromadzić grono klientów i czytelników. Nasze pozycje podpowiadają, jak należy budować strategię marketingową przedsiębiorstwa oraz na jakie detale powinniśmy zwracać uwagę. Jeśli więc interesuje Cię komunikacja marketingowa, budowanie marki czy marketing internetowy, to jesteś we właściwym miejscu. Nasze lektury wprowadzają również w prawa marketingu i podpowiadają, czym jest brand marketing czy influencer marketing. To wiedza niezbędna dla każdej osoby, która wykorzystuje Internet jako jedno z podstawowych źródeł pracy i komunikacji z innymi.Zwróć również uwagę na książki o strategiach marketingowych, dzięki którym zrozumiesz teoretyczne założenia każdej z nich i powoli „wgryziesz” się w świat, który rządzi się bardzo specyficznymi zasadami. Czy jesteś jedną z tych osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z social mediami? A może budujesz właśnie markę i zastanawiasz się, w jaki sposób przekonać ludzi, że to Twój produkt jest im potrzebny? Niezależnie od swoich powodów odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w naszych licznych propozycjach. Zanurz się w świat ekonomii i marketingu i przekonaj się, że teorię łatwo można przekuć w praktykę. Do dzieła!