loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Filtrowanie
Kategorie
Marketing i ekonomia

Książki marketingowe i ekonomiczne

Liczba produktów: 911

Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa i osobista

89.82 Marketing i ekonomia Wolters Kluwer
89,82 zł
99,00 zł
Cena regularna: 99,00 zł (-9%)
Najniższa cena z 30 dni:
67,12 zł (+34%)

Biznes dla początkujących

26.29 Marketing i ekonomia Publicat
26,29 zł
44,90 zł
Cena regularna: 44,90 zł (-41%)
Najniższa cena z 30 dni:
24,56 zł (+7%)

Management Sciences – New Horizons

38.07 Marketing i ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
38,07 zł
47,25 zł
Cena regularna: 47,25 zł (-19%)
Najniższa cena z 30 dni:
35,29 zł (+8%)

HR Business Partner. Koncepcja i praktyka

74.84 Marketing i ekonomia Wolters Kluwer
74,84 zł
99,00 zł
Cena regularna: 99,00 zł (-24%)
Najniższa cena z 30 dni:
67,12 zł (+12%)

Manifest Qomunistyczny

41.69 Marketing i ekonomia Poligraf
41,69 zł
64,00 zł
Cena regularna: 64,00 zł (-35%)
Najniższa cena z 30 dni:
37,72 zł (+11%)

Ludzie nie zasoby. Jak reagować na zmiany i budować kulturę zaangażowania

59.72 Marketing i ekonomia Wolters Kluwer
59,72 zł
79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł (-24%)
Najniższa cena z 30 dni:
54,03 zł (+11%)

Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania. Zarządzanie w sferze publicznej

68.13 Marketing i ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN
68,13 zł
79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni:
61,59 zł (+11%)

Nudges jako narzędzia behawioralnej polityki publicznej i ich akceptowanie w Polsce

45.31 Marketing i ekonomia Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
45,31 zł
50,00 zł
Cena regularna: 50,00 zł (-9%)
Najniższa cena z 30 dni:
39,90 zł (+14%)

Vademecum dokumentacji kadrowej 2024 - cz. II urlopy, czas pracy, wynagrodzenia

96.75 Marketing i ekonomia Wiedza i Praktyka
96,75 zł
129,00 zł
Cena regularna: 129,00 zł (-25%)
Najniższa cena z 30 dni:
87,46 zł (+11%)

Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach

39.09 Marketing i ekonomia Onepress
39,09 zł
59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł (-34%)
Najniższa cena z 30 dni:
35,65 zł (+10%)

Transformacja organizacyjna w perspektywie psychologicznej

70.91 Marketing i ekonomia Difin
70,91 zł
80,00 zł
Cena regularna: 80,00 zł (-11%)
Najniższa cena z 30 dni:
64,09 zł (+11%)

Nierówność wynagrodzeń w przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce

33.76 Marketing i ekonomia UMCS
33,76 zł
42,00 zł
Cena regularna: 42,00 zł (-20%)
Najniższa cena z 30 dni:
30,79 zł (+10%)

IPO jako sposób finansowania spółek innowacyjnych

30.39 Marketing i ekonomia UMCS
30,39 zł
37,80 zł
Cena regularna: 37,80 zł (-20%)
Najniższa cena z 30 dni:
27,71 zł (+10%)

Propaganda. Od dezinformacji i wpływu do operacji i wojny informacyjnej

59.99 Marketing i ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN
59,99 zł
69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni:
54,27 zł (+11%)

Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności

49.06 Marketing i ekonomia MT Biznes
49,06 zł
59,90 zł
Cena regularna: 59,90 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni:
44,38 zł (+11%)

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

66.33 Marketing i ekonomia MT Biznes
66,33 zł
74,90 zł
Cena regularna: 74,90 zł (-11%)
Najniższa cena z 30 dni:
55,49 zł (+20%)

SPIN® SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie

97.45 Marketing i ekonomia MT Biznes
97,45 zł
119,01 zł
Cena regularna: 119,01 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni:
88,17 zł (+11%)

Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania decyzji ekonomicznych przez organizacje (wyd. II)

38.88 Marketing i ekonomia CeDeWu
38,88 zł
50,00 zł
Cena regularna: 50,00 zł (-22%)
Najniższa cena z 30 dni:
35,46 zł (+10%)

Sektor pożyczkowy a rynek płatności odroczonych. Perspektywa regulacyjna, technologiczna i rynkowa

46.65 Marketing i ekonomia CeDeWu
46,65 zł
60,00 zł
Cena regularna: 60,00 zł (-22%)
Najniższa cena z 30 dni:
42,54 zł (+10%)

Międzynarodowe standardy rachunkowości w praktyce (wyd. II)

61.43 Marketing i ekonomia CeDeWu
61,43 zł
79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł (-22%)
Najniższa cena z 30 dni:
56,02 zł (+10%)

Rachunek przepływów pieniężnych w praktyce (wyd. III)

42.77 Marketing i ekonomia CeDeWu
42,77 zł
52,00 zł
Cena regularna: 52,00 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni:
39,00 zł (+10%)

Wdrażanie rozwiązań Przemysłu 4.0 w wybranych funkcjonalnych obszarach zarządzania przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej

55.98 Marketing i ekonomia CeDeWu
55,98 zł
72,00 zł
Cena regularna: 72,00 zł (-22%)
Najniższa cena z 30 dni:
51,05 zł (+10%)

Makroekonomia ze szczególnym uwzględnieniem polityki pieniężnej (wyd. III)

46.65 Marketing i ekonomia CeDeWu
46,65 zł
60,00 zł
Cena regularna: 60,00 zł (-22%)
Najniższa cena z 30 dni:
42,54 zł (+10%)

Zarządzanie przedsiębiorstwem (wyd. II wznowienie)

58.32 Marketing i ekonomia CeDeWu
58,32 zł
75,00 zł
Cena regularna: 75,00 zł (-22%)
Najniższa cena z 30 dni:
53,18 zł (+10%)

Analiza rentowności w badaniu efektywności przedsiębiorstwa (wyd. II)

50.54 Marketing i ekonomia CeDeWu
50,54 zł
65,00 zł
Cena regularna: 65,00 zł (-22%)
Najniższa cena z 30 dni:
46,08 zł (+10%)

Controlling personalny w praktyce przedsiębiorstw działających w Polsce (wyd. II)

42.77 Marketing i ekonomia CeDeWu
42,77 zł
55,00 zł
Cena regularna: 55,00 zł (-22%)
Najniższa cena z 30 dni:
39,00 zł (+10%)

Krajowe i zagraniczne podróże służbowe poradnik z kompletem dokumentów (z suplementem elektronicznym)

231 Marketing i ekonomia ODDK
231,00 zł
Najniższa cena z 30 dni:
206,98 zł (+12%)

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

40.81 Marketing i ekonomia Onepress
40,81 zł
54,90 zł
Cena regularna: 54,90 zł (-26%)
Najniższa cena z 30 dni:
36,93 zł (+11%)

Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i polecając innym, aby robili to samo

29.2 Marketing i ekonomia Studio Emka
29,20 zł
39,00 zł
Cena regularna: 39,00 zł (-25%)
Najniższa cena z 30 dni:
24,85 zł (+18%)

Polityka rachunkowości w samorządowych jednostkach budżetowych. Plan kont i przykłady księgowań. Wzory dokumentów

126.75 Marketing i ekonomia Wiedza i Praktyka
126,75 zł
169,00 zł
Cena regularna: 169,00 zł (-25%)
Najniższa cena z 30 dni:
114,58 zł (+11%)

Ekonomia i marketing to obecnie jedne z najbardziej popularnych i pożądanych zagadnień. Tworzenie biznesu i budowanie grupy stałych klientów nie należy do najprostszych zadań. A jednak coraz więcej osób rozwija swoje przedsiębiorstwa. Jeśli i Ty marzysz o tym, bo przekuć swoje plany w coś rzeczywistego, zwróć uwagę na nasze książki o ekonomii i książki o marketingu. To wiedza w pigułce, która pozwoli Ci na wykonanie pierwszego, najtrudniejszego kroku.


Książki o ekonomii


Z ekonomią mamy do czynienia zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jeśli chcesz zrozumieć pewne mechanizmy społeczne i zastanawiasz się nad oszczędzaniem, wydatkami czy lokatami, książki do ekonomii będą bezcennym wsparciem. Dzięki nim zrozumiesz pewne teorie ekonomiczne i dowiesz się, jak łatwo możesz przekuć teorię w praktykę. Tym samym to, co dotychczas wydawało się abstrakcyjne stanie się Twoim nawykiem. A może ekonomią zajmujesz się zawodowo i skupiasz się na tym, aby regularnie uzupełniać swoją wiedzę? I Ty znajdziesz coś dla siebie. Każda nasza książka ekonomiczna pozwala rozwijać się zarówno osobom niezwiązanym na co dzień z tematem, jak i zawodowcom. Przekonaj się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.


Książki marketingowe - książki o marketingu


Proponujemy również książki o marketingu, dzięki którym rozwiniesz swoją markę i dowiesz się, w jaki sposób gromadzić grono klientów i czytelników. Nasze pozycje podpowiadają, jak należy budować strategię marketingową przedsiębiorstwa oraz na jakie detale powinniśmy zwracać uwagę. Jeśli więc interesuje Cię komunikacja marketingowa, budowanie marki czy marketing internetowy, to jesteś we właściwym miejscu. Nasze lektury wprowadzają również w prawa marketingu i podpowiadają, czym jest brand marketing czy influencer marketing. To wiedza niezbędna dla każdej osoby, która wykorzystuje Internet jako jedno z podstawowych źródeł pracy i komunikacji z innymi.Zwróć również uwagę na książki o strategiach marketingowych, dzięki którym zrozumiesz teoretyczne założenia każdej z nich i powoli „wgryziesz” się w świat, który rządzi się bardzo specyficznymi zasadami. Czy jesteś jedną z tych osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z social mediami? A może budujesz właśnie markę i zastanawiasz się, w jaki sposób przekonać ludzi, że to Twój produkt jest im potrzebny? Niezależnie od swoich powodów odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w naszych licznych propozycjach. Zanurz się w świat ekonomii i marketingu i przekonaj się, że teorię łatwo można przekuć w praktykę. Do dzieła!

Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO