27.38
Książki
UAM
27,38 zł
Cena regularna: 39,90 zł
(-31%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 24,97 zł
(+10%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, “Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej” zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, “Doświadczenia kampanii wyborczych” poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji.
Opis stanowi fragment Wstępu.
Opis stanowi fragment Wstępu.
Szczegóły
Tytuł
Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
162 x 240 x 20 mm
Format
20
ISBN
978-83-60677-07-0
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788360677070
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?
27,38 zł
Recenzje