loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Produkty oraz ich dostępność
Produkt posiada oznaczenie „Wysyłka: niedostępna”. Czy możliwy jest jego zakup osobisty?
Oznaczenie „Wysyłka: niedostępna” oznacza całkowity brak dostępności produktu w danym momencie.
Produkt jest obecnie niedostępny. Czy jesteście Państwo w stanie wskazać, kiedy będzie dostępny ponownie?
Niestety nie posiadamy takich informacji. Zarejestrowanym Klientom udostępniamy funkcję „Powiadom o dostępności”, dzięki której można zgłosić prośbę o przesłanie mailowej informacji, kiedy produkt pojawi się ponownie w sprzedaży.
Jak skorzystać z opcji „Powiadom o dostępności”?
Funkcja dostępna jest dla zalogowanych użytkowników. Jeśli produkt jest niedostępny - pojawia się ona automatycznie na karcie produktu. Należy skorzystać z przycisku i potwierdzić prośbę. Wiadomość o dostępności zostanie przesłana na adres e-mail zalogowanego użytkownika.
Czy możemy przesłać dodatkowe zdjęcia wnętrza książki?
Przykro nam, ale nie mamy możliwości zeskanowania wnętrza każdej z pozycji. Operujemy na materiałach, jakie udostępniają producenci. Staramy się wzbogacać jak najbardziej galerię produktów, jednak przy tak obszernym asortymencie nie ma możliwości na rozbudowanie jej dla każdego tytułu.
Ile sztuk/egzemplarzy danego produktu jest dostępne?
W przypadku zainteresowania większą ilością zapraszamy do przesłania zapytania mailowego na adres: [email protected].
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO