loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Składanie, modyfikacja i anulacja zamówień
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie, bądź mailowo?
Niestety nie. Zamówienia są przyjmowane wyłącznie poprzez stronę internetową.
Przy produkcie widnieje informacja „mix kolorów”/„mix wzorów” – czy mogę wybrać konkretny?
Niestety nie jest to możliwe. Oznaczenie „mix” oznacza, że produkt posiada jeden kod paskowy i nie mamy możliwości wskazania konkretnego koloru/wzoru.
Czy mogę coś dodać/usunąć z zamówienia?
Możliwe jest wyłącznie usunięcie produktów z zamówienia. Aby to zrobić, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Dane kontaktowe znajdują się w sekcji Kontakt na naszej stronie internetowej. Na tę chwilę nie ma możliwości dodania nowych produktów do istniejącego zamówienia.
Czy mogę połączyć zamówienia, jeśli prośba nie została zgłoszona w uwagach do zamówienia?
Aktualnie nie ma możliwości łączenia zamówień. Każde zamówienie jest traktowane oddzielnie. Jeśli chciałbyś zakupić dodatkowy/inny produkt złóż nowe zamówienie.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub potrzeby zmian w zamówieniu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Dane kontaktowe znajdują się w sekcji Kontakt.
Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?
Jak najbardziej – jest to możliwe. Wystarczy podczas rozpoczęcia procesu zakupowego wybrać opcję „Kontynuuj bez logowania”. Zachęcamy jednak do założenia konta, co pozwala na dostęp do historii zamówień, szybki podgląd aktualnego statusu i oszczędność czasu podczas kolejnego zamówienia poprzez automatyczne uzupełnienie danych, wykorzystując zapisane na koncie adresy.
Czy mogę anulować opłacone zamówienie?
Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu, kiedy nie zostało one skompletowane. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (dane kontaktowe dostępne są w sekcji Kontakt).
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO