loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
88.35 Książki Poltext
-26%

Value Based Management.
Koncepcje, narzędzia, przykłady

Szablewski Andrzej

,

Pniewski Krzysztof

,

Bartoszewicz Bohdan

Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: Twarda
88,35 zł
119,90 zł
Cena regularna: 119,90 zł (-26%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 88,35 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych technologii oraz presji rynków kapitałowych na trwałą poprawę wyników firm. Rozważania zostały ujęte w trzech częściach: system zarządzania wartością przedsiębiorstwa; kluczowe obszary zarządzania wartością; strategie podnoszenia wartości. W części pierwszej autorzy, partnerzy i menedżerowie Deloitte prezentują całościowy system zarządzania wartością, formułują pogląd, iż przedsiębiorstwa potrzebują jasnej strategii, która określa cel wzrostu wartości i jest odpowiednio komunikowana właścicielom, menedżerom i pracownikom. W drugiej części pracownicy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH przedstawiają kluczowe obszary zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz analizują czynniki decydujące o wzroście wartości, to jest budowa kapitału i wartości klienta, realizacja projektów inwestycyjnych, fundusze venture capital, wykupy menedżerskie, fuzje i przejęcia, polityka dywidendy i wykupu akcji, wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych. Trzecia część prezentuje najlepsze praktyki strategii podnoszenia wartości stosowane przez: Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew.

Szczegóły

Tytuł
Value Based Management.
Podtytuł
Koncepcje, narzędzia, przykłady
Autor
Szablewski Andrzej , Pniewski Krzysztof , Bartoszewicz Bohdan
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Twarda
Ilość stron
712
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
Języki
angielski
ISBN
9788375610024
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375610024

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
88,35 zł
119,90 zł
Cena regularna: 119,90 zł (-26%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 88,35 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Value Based Management. - Szablewski Andrzej, Pniewski Krzysztof, Bartoszewicz Bohdan
Value Based Management.
Szablewski Andrzej, Pniewski Krzysztof, Bartoszewicz Bohdan
88,35 zł
119,90 zł
Przejdź do koszyka
88,35 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO