loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
43.14 Książki Wolters Kluwer
-17%

Zarządzanie portfelem marek

Kall Jacek

,

Hajdas Monika

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: Miękka
43,14 zł
52,00 zł
Cena regularna: 52,00 zł (-17%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 43,14 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej.Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek.Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak:-wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania,-konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela,-określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela,-właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.W efekcie trafnego zarządzania portfelem marek firma staje się właścicielem drużyny kilku czy kilkunastu naprawdę silnych i cennych megamarek, a nie przypadkowego zbioru nazwanych produktów", które prawdziwymi markami nie są. Zawarte w tej książce wskazówki ułatwią kadrze zarządzającej i pracownikom marketingu osiągnięcie tej idealnej równowagi.

Szczegóły

Tytuł
Zarządzanie portfelem marek
Autor
Kall Jacek , Hajdas Monika
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
140
Format
16.8x24.0
Języki
polski
ISBN
9788375267112
Redakcja
Kall Jacek
Redakcja
Hajdas Monika
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375267112

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
43,14 zł
52,00 zł
Cena regularna: 52,00 zł (-17%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 43,14 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie portfelem marek - Kall Jacek, Hajdas Monika
Zarządzanie portfelem marek
Kall Jacek, Hajdas Monika
43,14 zł
52,00 zł
Przejdź do koszyka
43,14 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO