Książki marketingowe i ekonomiczne
Kadry i płace 2024 obowiązki pracodawców, rozliczanie świadczeń pracowniczych, dokumentacja kadrowa
263,42 zł (+12%)
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych od A do Z
206,98 zł (+34%)
Koszty uzyskania przychodów w CIT
235,20 zł (+12%)
Krajowe i zagraniczne podróże służbowe poradnik z kompletem dokumentów (z suplementem elektronicznym)
206,98 zł (+12%)
Zamknięcie roku 2023
120,29 zł (+12%)
Sprawozdawczość budżetowa 2024. Wskazówki jak w praktyce sporządzać sprawozdania budżetowe oraz w zakresie operacji finansowych
120,29 zł (+12%)
Ustawa o rachunkowości z komentarzem do zmian
116,77 zł (+12%)
Polityka rachunkowości w samorządowych jednostkach budżetowych. Plan kont i przykłady księgowań. Wzory dokumentów
114,58 zł (+11%)
Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowej przestrzeni fizycznej i społecznej
105,94 zł (+11%)
Proces uszczelniania podatku VAT w Polsce
92,17 zł (+11%)
Crowdfunding - finansowanie społecznościowe
75,40 zł (+33%)
Zarządzanie. Nowe otwarcie
88,93 zł (+11%)
SPIN® SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
88,17 zł (+11%)
Vademecum dokumentacji kadrowej 2024 - cz. II urlopy, czas pracy, wynagrodzenia
87,46 zł (+11%)
Biblioteka sukcesu Briana Tracy. Pakiet B
86,08 zł (+10%)
Jakość kosztuje. - Studium zarządzania sprawnością procesów organizacji
81,99 zł (+14%)
Wycena przedsiębiorstw ubezpieczeniowych
83,90 zł (+11%)
Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa i osobista
80,55 zł (+12%)
Rachunkowość i podatki - wybrane zagadnienia z zakresu finansów i rachunkowości. - Teoria, przykłady, zadania i rozwiązania
80,82 zł (+11%)
Rachunkowość finansowa - od teorii do praktyki
77,31 zł (+11%)
Zastosowanie behawioralnego modelu oporu społecznego w procesie rozwoju sieciowej infrastruktury elektroenergetycznej
77,24 zł (+11%)
Badanie podłoża budowli. Metody polowe
77,18 zł (+11%)
Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo. O praktycznej teorii Grzegorza W. Kołodko
77,16 zł (+11%)
Logistyka
76,61 zł (+11%)
Poradnictwo zawodowe - Rozwój zawodowy w ujęciu przekrojowym
76,11 zł (+11%)
Sprawozdawczość i rewizja finansowa - Kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii
73,80 zł (+14%)
Struktura kapitału przedsiębiorstw w Polsce
75,90 zł (+11%)
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej - Zastosowanie i oddziaływanie
75,90 zł (+11%)
Wycena spółek w warunkach kryzysu. - Przypadek pandemii
76,31 zł (+10%)
Dokumentacja ochrony danych osobowych ze wzorami
75,40 zł (+11%)
Ekonomia i marketing to obecnie jedne z najbardziej popularnych i pożądanych zagadnień. Tworzenie biznesu i budowanie grupy stałych klientów nie należy do najprostszych zadań. A jednak coraz więcej osób rozwija swoje przedsiębiorstwa. Jeśli i Ty marzysz o tym, bo przekuć swoje plany w coś rzeczywistego, zwróć uwagę na nasze książki o ekonomii i książki o marketingu. To wiedza w pigułce, która pozwoli Ci na wykonanie pierwszego, najtrudniejszego kroku.
Książki o ekonomii
Z ekonomią mamy do czynienia zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jeśli chcesz zrozumieć pewne mechanizmy społeczne i zastanawiasz się nad oszczędzaniem, wydatkami czy lokatami, książki do ekonomii będą bezcennym wsparciem. Dzięki nim zrozumiesz pewne teorie ekonomiczne i dowiesz się, jak łatwo możesz przekuć teorię w praktykę. Tym samym to, co dotychczas wydawało się abstrakcyjne stanie się Twoim nawykiem. A może ekonomią zajmujesz się zawodowo i skupiasz się na tym, aby regularnie uzupełniać swoją wiedzę? I Ty znajdziesz coś dla siebie. Każda nasza książka ekonomiczna pozwala rozwijać się zarówno osobom niezwiązanym na co dzień z tematem, jak i zawodowcom. Przekonaj się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Książki marketingowe - książki o marketingu
Proponujemy również książki o marketingu, dzięki którym rozwiniesz swoją markę i dowiesz się, w jaki sposób gromadzić grono klientów i czytelników. Nasze pozycje podpowiadają, jak należy budować strategię marketingową przedsiębiorstwa oraz na jakie detale powinniśmy zwracać uwagę. Jeśli więc interesuje Cię komunikacja marketingowa, budowanie marki czy marketing internetowy, to jesteś we właściwym miejscu. Nasze lektury wprowadzają również w prawa marketingu i podpowiadają, czym jest brand marketing czy influencer marketing. To wiedza niezbędna dla każdej osoby, która wykorzystuje Internet jako jedno z podstawowych źródeł pracy i komunikacji z innymi.Zwróć również uwagę na książki o strategiach marketingowych, dzięki którym zrozumiesz teoretyczne założenia każdej z nich i powoli „wgryziesz” się w świat, który rządzi się bardzo specyficznymi zasadami. Czy jesteś jedną z tych osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z social mediami? A może budujesz właśnie markę i zastanawiasz się, w jaki sposób przekonać ludzi, że to Twój produkt jest im potrzebny? Niezależnie od swoich powodów odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w naszych licznych propozycjach. Zanurz się w świat ekonomii i marketingu i przekonaj się, że teorię łatwo można przekuć w praktykę. Do dzieła!