Książki marketingowe i ekonomiczne
Koniec świata to dopiero początek. Scenariusz upadku globalizacji
45,81 zł (+11%)
Proces uszczelniania podatku VAT w Polsce
92,17 zł (+13%)
Przedsiębiorczość strategiczna jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
36,54 zł (+11%)
Szef, który myśli bo warto i się opłaca
40,76 zł (+13%)
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania. Zarządzanie w sferze publicznej
60,50 zł (+12%)
Wpływ Stref Aktywności Gospodarczej na zarządzanie w gminach Krakowskiego Obszaru Metropolitalnego
37,66 zł (+11%)
Grywalizacja w zarządzaniu ludźmi
44,98 zł (+11%)
Ekonomia dla bystrzaków (wyd. 3/2022)
35,33 zł (+11%)
Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta
44,93 zł (+12%)
Sprawozdawczość jednostek gospodarczych w dobie rozwoju koncepcji ESG
65,58 zł (+14%)
Crowdfunding - finansowanie społecznościowe
72,42 zł (+15%)
Droga Toyoty do Lean Leadership
41,08 zł (+11%)
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
57,90 zł (+28%)
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach
34,85 zł (+12%)
Inwestowanie na rynku akcji. Jak ocenić potencjał rozwojowy spółek notowanych na GPW w Warszawie
52,72 zł (+11%)
Rachunkowość finansowa - od teorii do praktyki
75,94 zł (+13%)
Rachunkowość towarzystw zarządzających funduszami inwestycyjnymi
38,66 zł (+11%)
Sprawozdawczość i rewizja finansowa - Kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii
73,80 zł (+14%)
Model oceny gospodarki finansowej gminy
55,92 zł (+10%)
Rachunkowość funduszy inwestycyjnych
45,68 zł (+11%)
Transformacja organizacyjna w perspektywie psychologicznej
65,71 zł (+14%)
IPO jako sposób finansowania spółek innowacyjnych
27,47 zł (+11%)
Kobiety w biznesie
42,17 zł (+24%)
Zarządzanie zasobami ludzkimi wrażliwe na różnorodność
49,20 zł (+11%)
Rola finansjalizacji w funkcjonowaniu gospodarki
57,90 zł (+28%)
Kultura organizacyjna w Polsce i Korei Południowej oraz jej kreowanie poprzez politykę kadrową
16,14 zł (+33%)
Gospodarka zwycięży
37,22 zł (+12%)
Kryptowaluty dla zabieganych
27,80 zł (+11%)
Zarządzanie motywacją pracowników
44,98 zł (+11%)
ZFŚS. Zasady tworzenia i prowadzenia
68,07 zł (+13%)
Ekonomia i marketing to obecnie jedne z najbardziej popularnych i pożądanych zagadnień. Tworzenie biznesu i budowanie grupy stałych klientów nie należy do najprostszych zadań. A jednak coraz więcej osób rozwija swoje przedsiębiorstwa. Jeśli i Ty marzysz o tym, bo przekuć swoje plany w coś rzeczywistego, zwróć uwagę na nasze książki o ekonomii i książki o marketingu. To wiedza w pigułce, która pozwoli Ci na wykonanie pierwszego, najtrudniejszego kroku.
Książki o ekonomii
Z ekonomią mamy do czynienia zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jeśli chcesz zrozumieć pewne mechanizmy społeczne i zastanawiasz się nad oszczędzaniem, wydatkami czy lokatami, książki do ekonomii będą bezcennym wsparciem. Dzięki nim zrozumiesz pewne teorie ekonomiczne i dowiesz się, jak łatwo możesz przekuć teorię w praktykę. Tym samym to, co dotychczas wydawało się abstrakcyjne stanie się Twoim nawykiem. A może ekonomią zajmujesz się zawodowo i skupiasz się na tym, aby regularnie uzupełniać swoją wiedzę? I Ty znajdziesz coś dla siebie. Każda nasza książka ekonomiczna pozwala rozwijać się zarówno osobom niezwiązanym na co dzień z tematem, jak i zawodowcom. Przekonaj się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Książki marketingowe - książki o marketingu
Proponujemy również książki o marketingu, dzięki którym rozwiniesz swoją markę i dowiesz się, w jaki sposób gromadzić grono klientów i czytelników. Nasze pozycje podpowiadają, jak należy budować strategię marketingową przedsiębiorstwa oraz na jakie detale powinniśmy zwracać uwagę. Jeśli więc interesuje Cię komunikacja marketingowa, budowanie marki czy marketing internetowy, to jesteś we właściwym miejscu. Nasze lektury wprowadzają również w prawa marketingu i podpowiadają, czym jest brand marketing czy influencer marketing. To wiedza niezbędna dla każdej osoby, która wykorzystuje Internet jako jedno z podstawowych źródeł pracy i komunikacji z innymi.Zwróć również uwagę na książki o strategiach marketingowych, dzięki którym zrozumiesz teoretyczne założenia każdej z nich i powoli „wgryziesz” się w świat, który rządzi się bardzo specyficznymi zasadami. Czy jesteś jedną z tych osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z social mediami? A może budujesz właśnie markę i zastanawiasz się, w jaki sposób przekonać ludzi, że to Twój produkt jest im potrzebny? Niezależnie od swoich powodów odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w naszych licznych propozycjach. Zanurz się w świat ekonomii i marketingu i przekonaj się, że teorię łatwo można przekuć w praktykę. Do dzieła!